Gyógyszer.Ész

Gyógyszer.Ész

Gyógyszer.Ész? Mi ez?

2019. augusztus 17. - szng

medicine_pixabay.jpg

Dr. Székely Gábor vagyok, gyógyszerész. A FB-n Székely-Nagy Gábor néven, és a zenélés,írás terén is. 40 év munakatapasztalattal a hátam mögött indítottam el a FB-n az azonos nevű oldalt.

Több mint 20 évet foglalkoztam betegedukációval. Régebben orvosi kiadóként a "Képzett Beteg Könyvek" sorozatott szerkesztettem, melyben közel 20 kötet jelent meg a betegeket leginkább foglalkoztató témákban. Később gyógyszerinformációs cégnél dolgoztam, ahol a "Pharmindex online" és az "Egészségkalauz" c. weboldalak tartalmi szerkeszőjeként működtem. Ezt követően egy magyar gyógyszercégnél az "EgészségBarát" c. lapot szerkesztettem, ami szintén betegtájékoztatással foglalkozott, főként a cég termékei mentén.

Jelenleg is dolgozom még a nyugdíj mellett, mivel a betegedukáció, nálunk Magyarországon még hagy maga után kívánnivalót. Az internet világában a betegek nem mindig tudnak pontosan tájékozódni, ezért indítottam el a Gyógyszer.Ész FB oldalt.

Igen fontosnak tartom, hogy mindig hiteles és korrekt tájékoztatást adjunk, ne legyenek átverések, megtévesztések, a betegek "lehúzásai" a weben,és főleg ne legyenek fél- és áltudományos ismeretek közzétéve, melyek között aki nem szakmabeli, nehezen tud eligazodni.

Itt a FB oldalon közzétett cikkek közül fogunk egy kicsit tallózni, néhány gondolatot hozzáfűzni, amit az ottani keretek nem engednek meg.

Remélem, az olvasók hasznosnak fogják találni mindezt!

üdvözlettel,

Székely-Nagy Gábor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogyszer-esz.blog.hu/api/trackback/id/tr7515013300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása